Helg igen!

Ännu en vecka har gått. Och fort har det gårr också, har fan inte haft mycket tid efter skolan käns det som.
De har varit soft för de gått så fort.
Nu ligge jag på Maddes gräsmatta och vänta på att hon ska komma hem och allt folk ska komma.
Ja, för vi ska ju grilla i kväll och dricka ite öl och bara vara. Kommer bli nice som fan. 
Och imorgon bär det av till husqvarna, som förra lördagen. Jag har rätt stora förhoppningar på att de ska bli kul. För så jävlar roligt vi hade förra helgen där så kommer de nog bli roligt denna gången med.
Och vädret kommer bli bra, sol, sol, sol! Fatta va gött de kommer bli! Jag längtar som fan!

Annars i veckan har jag inte gjort nått speciellt.
Måndags: Soft med Älsklingen på gräsmattan och gjorde amerikanska pannkakor.
Tisdags: första dan i skolan efter lovet + fika med Madde och Gard
Onsdags: "tjejkväll" med Madde och Sabina
Torsdags: Lite plugg och massa bil åkniong med grabbarna från Östbo
Idag: Grill est, grillfest hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0