Helgen :)

Fredags: Skola. Solade på taket med soft musik. Sen ner på stan med Anna. Sen tvätta.
Lördag. Solade. Åkte gocart. Kom sist men ändå. Jag förbättrade mej med 9 secunder första kvalet till andra. Finalen körde jag på 59. haha, så jävla kass man kan vara. Två blåmärken på insidan av knäna efter åt oxå. Det ena är lila! Det gör så jävla ont. Sen grillning med Grabbsen hos Martin. Skoj, skoj! Sömnlös natt...
Söndag: Lager med grabbsen och Madde. KOm dit vid 12 och va tillbaka vid 16. Sen käka vi tacos. När jag och Madde sulle handla hände detta:
Madde: Jag har tappat min plånbok!
en äldre man hittade den efter madde sprungit och letat på affären.
(Jag sitter på en bänk och väntar) När han och en yngre kille går förbi.
Killen: Om de va en annan som hittade den hade jag tittat efter kontanter!
Jag säger detta till Madde och hon blir fly förbannad!
Går fram till killen och säger: JAG HAR INGA JÄVLA KONTANTER I DEN JÄVLA PLÅNBOKEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0