Ikea!

Tjolahopp, tjolahej!

Idag har jag varit till Ikea med min faster! Fick min prisent där, tallrikar och glas :P hehe. kanske inte så roligt men. Skit snygga i alla fall! Svarta fyrkantiga tallrikar, och stoora glas!

Sen va vi in på köpcentred bredvid. Jag skulle in på Gina tricot och kolla på en klänning! Haha, den va jätte söt och satt bra så jag köpte den! Den är svart med vita prickar. Sen köpte jag ett par knälånga strumpor till!

och nu sitter jag hos min faster och inte gör ett piss! Ska upp vi 6 imon för att spöka ut mej till påskkärring. Hur vackert är inte de? Ska i alla fall hem till min kära far och väcka honom, sen åka till vintjärn och skrämma livet ur farmor och farfar. Kommer bli hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0