Kaotisk dag!

När jag vaknade första gången imorse hörde jag pappa säga "åh, Magda som inte kan ta reda på disken efter sej!" Lite smått irriterade. Men de gjorde inte mej nått för klockan va inte mer än 6 eller nått så jag sommnade om. Andra gången jag vaknade va klockan 9 och jag orkade verkligen inte gå upp, så jag somnade om även denna gången. När jag vaknade nästa gång va klockan redan 12 och jag kände att jag va tvungen att gå upp.

Jag käkade frukost, tittade lite på TV, lästen lite i en bok, sen var jag så uttråkad att jag gick ut och gick. Och de brukat jag alldrig göra! När jag va ute och gick såg jag ett träd med massa nappar i! (Jag har kort på de. Men inte på datan.)

Precis när jag kom innan för dörren kom (stor suck!) Åsa in! Jag trodde jag skulle dö! Jag vill inte ens se den männskan längre!! Ja, ja, jag pratade i telefon resten av eftermiddan innan jag skulle till mamma. De va då allt kaos kom...

Först började jag och mamma bråka. Sen skulle jag klippa othilia! alldrig mer säger jag bara!! och nu sitter jag här och försöker undkomma hela världen! Stänga ute den och krypa in i ett skal.

Gårdagn var dessto bättre. Jag va med veronica på lektion. Hehe, rätt tråkigt., men ändå. Sen åkte jag hem till Louise. Haha, hon städade kaninburar (Har bilder på det med, men inte på datan) och sen gjorde vi smoothie. Den va riktigt god! Sen skule vi baka chokladmuffins utan chokladmuffins recept. De blev oxå väldigt lyckat! De smaka bra till slut!

bilderna kommer så fort jag fått en usb-sladd till mobilen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0