Kurbits

Kurbits måste fan vara bland de svåraste och tråktigaste att måla! Dessutom målade jag fel! Och de gör inte säken bättre!
Fast de va bara halva..
Och kom inte och säg att jag är rasistisk, för de får jag höra var och varannan dag nu mera. men detta va faktiskt inte meningen! OCh jag målade juh faktiskt över prickarna den.
Och det skulle vara kurbits från början.

Jag har bilder på de jag skulle måla med och hur de ser ut. men har tyvärr inte lagt ut det än. Så de får bli i mon. De skulle vara en groda med kurbits på ryggen, men bladen längst ner blev röda och det gick som ett halft kors över dom men vita prickar på... Ja, säg vad ni vill! men de va inte meningen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0