Måndags eftermiddagen!

Viktig info!  Jag satte i en töjning i början på dan som va 6 mm och jag hade 4 sen tidigare.
Kommer till varför de är så viktigt strax.

Vi fick sluta lite tidigare och jag gick hem som vanligt. Eller ja nästan i alla fall. När jag kommer till östbo möter jag sofia vi snackar lite och röker lite.
Har allmänt trevligt. Vid halv fem är de middag. Jag äter lite. Sen blir jag övertalad att följa med till krangården. Ett ställe på östbo som man tränar att köra skotare... Behöver jag säga mer? Ja, ja, jag är inte så svår att övertala heller. Dom sa att jag skulle köra men de gick inte jag med på.
Och desutom va jag på jävulshumor så jag tog Antons keps, sprang i väg med den och han efter som jag-vet-inte-vad! Sen kastade jag över den över ett staket. Han säger åt mej att hämta den men de gör jag inte. Så han tar tag i men tröja och jag försöker bända mej löss och slår i örat med töjningen i... AJ! säger jag bara. Jag trodde inte att de va så farligt. När jag tog ut töjningen började de rinna blod ur hålet.

Senare på kvällen åkte vi upp till donken för att knacka lastbilar. Inget napp där inte så vi åker tillbaka till skolan. På skolan är de kvällsfika. Jag tar mina mackor min mjölk och sitter där lungt och fint och käkar. Sen helt plötsligt börjar Gnesta och Johnny snacka tekenspråk. Det där med texenspråket var att spruta vatten på Lillen. Och de slutar med vattenkrig. Sen när som lugnat ner sej går jag, dum som jag är, för att hämta vatten. Johnny står där med ett glas med vatten och häller de innanför min tröja! Jag blir så förbannad att jag går ut där i från.

Efter typ 15 minuter, när alla är ute från matsalen, går jag tillbaka för att hämta mitt vatten. De sitter så klart några kvar. Och dom ställer den dumma frågan om jag blev arg. Sen i vårat lilla samtal fick jag veta att alla hade suttit och sagt "nu blev maggie arg" när jag gått ut där i från!



De va min måndagds eftermiddag de...  Hoppas eran vsr bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0