Nä, nu jävlar!

Herrijävlar va länge sen de va jag skrev...

Och de har hänt så jävla mycket de senaste veckorna, jag har lärt känna 3 finnar, jag har hunnit fyllt år, jag har hunnit supa skallen av mej varje helg, jag har bastat för ett helt år fram över.

Men just för tillfället sitter jag i min säng och inte vill sova mest för att min mamma tvinga ner mej. Och jag sitter och har en jätte rolig konversation på MSN med en från Östbo... Haha, jag sitter och lurar io han arr jag ska stanna kvar här uppe i Dalarna.
På tal om Östbo så har de varit rätt mycket skriverier om den skolan i tidningarna nere i Småland... Hehe, de är nog bara för jag bor där. Det har hänt 4 nämn värda grejer i alla fall.

1. Den 11 mars - En av eleverna på Östboskolan "slår" ner en väktare som går där på nätterna. Måste bara tillägga att väktaren povoserade eleven och eleven brottade ner väktaren.

2. Den 12 mars - Samma elev som drog ner väktaren åtalades för våld mot känsterman och drog innehav. men det roliga var att han inte hade några drogor...

3. Den 27 mars - Denna kvällen var de fest på skolan och jag var inte inblandad för jag låg och sova. En selecta aoutomat blir vandaliserad och "rånad". På godis...

4. Den 27 mars - Och desutom samma kväll blev 3 datorer stulna... men dom va inget att ha!

Tja, de händer rätt mycket på denna skola, de är värt att besöka, börja eller bo på!

Välkommna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0