Slagit vad!

Ja, som nästan alla redan vet så har ju jag slagit vad!
Om en rätt korkad sak... Men om jag lyckas vinner jag ju på det i slutändan.
JAG SKA SLUTA RÖKA PÅ TORSDAG!!
OCh när jag gett mej fan på en sak klarar jag de! OCH JAG SKA KLARA DE!
Inte för att  vi satsa så mycket pengar på de men. Bara för att visa alla att jag kan så ska jag de!!

Ocj jag är så jävla taggad på att sluta nu så det finns inte! Jag ska bara lyckas och bevisa att jag kan bara jag vill.

Sen funderar jag på att göra de lite mer intressant. Vi har bara satsat hundra spänn nu, men de blir lite roligare om vi satsar lite mer!
Haha!

Kommentarer
Postat av: Kikki

JAG BJUDER JU DIG PÅ EN GLASS MED :D

2009-04-27 @ 12:30:05
Postat av: Louise

Woho! Bra magda! :D

2009-04-27 @ 12:57:32
URL: http://lillalouiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0