Go' Kväll

Min dag i stora drag då:

Imorse vaknade jag av att min mobil pep...
Hade fått ett SMS, visserligen var de kul men inte så tidigt... Klockan var dock bara 08.35!
Jag skulle upp vid 10!! De är hopplöst att ha lov när ingen annan har de!! Jag svarade sömnigt på SMS:et och sen somnade om igen med mobilen bredvid mej. Typ fem minuter senare pep det igen, och jag vacknade med ett ryck.
Trodde seriöst att jag skulle trilla ur sängen... Svarade på det messet oxå, tror jag fick sova lugnt fram till tio sen.
Efter min mobil väckt mej kommer mamma ner och säger att det är dags att kliva upp!

ATT MAN INTE KAN FÅ VARA I FRED PÅ MORNARNA! JAG FATTAR INTE DE!

I alla fall gör jag med i ordning och vid halv ett är jag och mamma på väg in till stan. Det är hopplöst att gå på stan med henne... "Det här är väl fint?" "Ska du inte prova den här?" Gaah!

Vid två kom min räddning, Louise. Vi traskade om kring på stan ett tag sen träffa vi Linnéa och Frida. Hur länge som helst jag träffade dom! Va kul att träffa dom igen.
Efter både frida och Linnéa åkt hem trägffar jag och Louise Täckis. En trevlig pöjk de där!
Vi strosar runt på stan till typ halv sju.

En jätte rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0