Sommar lov snart!

Happ då va de sommarlov snart! De går så jävla fort. Om ett år så ska man ut i arbetslivet...

Ja, ja de va nog snackat om det nu!

Har inte hänt nått speciellt i vecken...

Men lisseberg på måndag och då blire bilder!
Supa hela veckan lång!
Sluta på fredag!

Har cp-tråkigt nu! men jag har ju saker att se fram emot.
Även på lovet.
Samma helg som vi slutat ska jag på rockstad falun.
Helgen fär efter är de midsommar.
Sen är de Peace and Love med Louise som gäller!
Veckan efter bäre av till Västerås!

Har plander i sommar! I alla fall första delen.
och jag längtar som fan!
 


Saknar min frida som fan! Och vi kommer ha skit skoj i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0