30/4 - 2/2

Torsdags:  En mycket trevlig kväll  :) Jag och Madde fick Per och Erik klä ut sej till Pernilla och Erika! Hur kul som helst! Kvällen i stora drag: Grillning hos Madde med trevligt folk! Sing star var med på ett hörn. De skrålade rätt duktigt i lägenheten.

Pernilla och Erika





Per, Martin och Erik



Madde och Per


Fredag:   Live band i folkets park och efter fest hos Madde. Typ 12 pers i en liten etta. De va trevligt det med! Jag och Madde kommer på att vi inte har så mycket groggvirke kvar så vi cyklar ner till hemköp. Jag ska skjutsa madde medans jag snackar i telefon... de funkade en stund, sen va jag tvungen att lägga på.



Jag



Snippen och Jag


Lördag:  Cruising i vetlanda med Johnny och hans familj och Kruglof. Mycket, mycket trevligt, förutom dom där jävla fitt snutarma!! och jag tappade min plånbock... De va minder lyckat.. Annars en helt perfect kväll!



Jag och Madde



Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0