Helg igen!

Ja, då va de helg igen. Och denna helgen ska jag tillbraing en natt på Östbo. Och de va länge sen kan jag lova. Inga direkta planer för ikväll. För de är ingen blatte fest så man kan inte irritera sej på blattar. Men jag och Gnesta kommer nog på nått.
Imon blire att gå upp rätt tidigt för att hinna med tåget som går 11.11 till Falun. Ska fan sitta på det där jävla fittiga tåget i 7 och en halv timme! Men jag har ju massa roligt skolarbeta jag kan roa mej med, sen finns det ju alltid telefon och musik så de löser sej det med.
Söndag inget planerat förutom att sova hyfsat länge! Jag behöver verkligen de.

I veckan har jag varit allmänt sur på mamma... Annars inget viktigt så men de har hänt en del roliga saker.
Måndags: Var jag inte i skolan, för jag hade inga nycklar kunde inte ta mej in på mitt rum... Så de blev en heldag hos Madde annars ingen speciellt.
Tisdags: Första dan i skola denna veckan efter helg med festane. Skulle ha rignt till praktikplats men blev inte så... Och det slutade illa. Men, men satt och kollade på film med Robert sen i alla fall.
Onsdags: Utskällningen av min mor. En utskällning av min lärare. Ringde till salonger i hela falun men hittade ingen. Va redan sur och irriterad så kommer gnesta med ett glas vatten och skvätter i mitt ansikte! Då vart jag minder glad. Sen åkte vi van, blev stoppade av polisen. Dom kunde ha gett oss böter för inget bälte sen för många i vanen + att vi kunde blivit av med körkort och lämp... Men de gick vägen den här gången.
Torsdags: Fick en praktikplats. Soft dag i största allmänhet. Och jag var på humör igen. Spelade in en film på kultur och stilhistoria. Fan va kul vi hade! En parodi på gudfadern. Lite olika sener. Och skådespelaren själv var med i alla senerna. Jo, jag!


Kommer sakna denna bruden nu när jag är hemma 3 veckor!

Sen är de bara 5 veckor kvar av denna terminen! Så jävla gött! Och tre av dom veckorna är jag ute på praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0