Ingen praktikplats ställer till problem...

Dagens inlägg öppnar jag med ett citat:

"Ingen kan vara nere med en ballong"

Det stämmer rätt bra, men jag är rätt nere för det. Rätt lågnt under jorden. För det första har jag ingen ballong som kan hålla upp mig och sen tar det hårt när ens egen mor skäller ut en på telefon i en kvart!

+ att vissa på östbo antar att jag räknas som etta... I alla fall när det är vattenkrig. Eller så tycker alla bara om att jävlas med mig. Speciellt när jag inte är på humör. Hum? Vad ska jag ta mig till?

+ att det här med rökningen sket sig totalt när jag blev arg på mamma...

+  att min lärare släpper inte hem mig förän jag har praktikplats. Jag fattar inte vad hon har med att göra om jag vill åka hem eller inte... Vuxna kan bete sig som kompletta IDIOTER ibland! Rätt ofta!

+ att jag bara vill sova. Ligga i min säng hos pappa med datan i knät och inte göra ett piss. Bara ligga där, softa, käka godis!

Ja, ja, de löser väl sig inom viss tid. MEN HEM SKA JAG VARE SIG MIN LÄRARE LÅTER MEJ ELLER INTE!!

Kommentarer
Postat av: Gnesta

Ja,det kanske var lite elakt men du kommer ju ge igen!

Men skulle du kunna klippa mig i helgen??

2009-05-07 @ 10:47:57
URL: http://djungelbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0