Nästan två veckor hemma...

Ja,  då har man varit hemma i nästan två veckor då.

Hände en massa skoj... Eller inte!

Eller ja, jag har ju träffat Frida och Louise! Och Verinica en snabbis vid bussen. Sen har jag stött på en hel del nicigt folk på stan.

Samma dag som jag kom hem träffade jag Frida och Simon.



Simon plockade blobber från en rabbat (:

Vi drog ner på stan en sväng för att se vad som hände där men de va tamefan dött!


Sen skulle jag tydligen vara med på kort oxå ;)

Sen han vi snacka med snuten oxå innan vi drg vidare till Enviken. Träffade nytt folk där. Rätt skojj.


Linslusen själv :P



På söndagen åkte jag till mamma... Va ingen jätte hitt. Men, men.

På måndagen började praktiken och jag skulle till borlänge. Jag får inte ut några pengar från kortet så jag missar bussen och pappa frår komma och hämta mej... Ingen bra början på dagen.

Vackan flyter på och på Onsdagen träffar jag frida igen.

Helgen var inte rolig nån stans för jag vara bara hemma. I och för sej var jag ner på stan en vända på lördagen annars va de helt dött... Inte roligt alls.

Söndagen åker jag till Borlänge, sover där  till onsdag, sen drog jag hem till pappa för nu är de ju lång ledigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0