Sista helgen i dalarna före denna gången

Veckornas gång i dalarna är dock slut efter denna helgen. Åker tillbaka på söndags kvällen.
Lite roligt som har hänt den senaste veckan.



Frida på city gross, provar en ridhjälm men de ser ut som en cykelhjälm.



Vacker regnbåge



Vacker solner gång och min älskde frida är med på ett hörn med.


Lite mindre roligt var väl att jag agerad städkärring typ hela denna veckan.

Härliga kommentarer dom här veckorna.

1. Upp och mötte Louise på dagis, då kommer en unge ut från toaletter med rumpan före och säger: Hej på dej din surtant! Och jag blev så paff så jag visste varken ut eller in.

2. Följde med frida för hennes mamma skulle hämta henne vid lidl. När hon öppnar dörren säger hon: Men gu va smal du har blivit då!

Nu ska jag fortsätta leka glasögon orm med brors glasögon...

Kommentarer
Postat av: Louise

hahah det var bäst!

2009-05-30 @ 12:29:22
URL: http://lillalouiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0