Tisdag 5/2

Då va de tisdag igen. Och denna tisdagen sket sej totalt...
Jag har ingen praktikplats, mamma är asförbannad på mej och jag får inte åka hem på torsdag!

Som sagt jag har ingen praktikplats och nästa vecka har jag praktik och ska ha de i tre veckor... Men så finns det ju de lilla, ytte pytte lilla problemet mamma... Mamma låter mej inte komma hem förran jag ahr en praktikplats. Så förmodligen kommer jag inte komma hem på torsdag och jag vill bara hem just nu för allt är bara skit och jag orkar inte med... Jag ligger efter i skolan, och om jag inte lämmnar in allt som jag inte har gjort får jag IG i kurserna och så måste jag göra om hela JÄVLA KURSEN!!! Och de orkar jag verkligen INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0